Beste keepers, coaches en spelers,
Het einde van het seizoen komt er weer aan en dit betekent dat de keeperstassen weer ingeleverd moeten worden. Hiervoor zijn 2 avonden gepland.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen de tassen op de bekende locatie voor het clubhuis worden ingeleverd.
Mochten de Corona-maatregelen echter niet per 1 juli versoepeld worden, dan nemen we de tassen op de parkeerplaats in.
Let op: als je team zaalhockey heeft gespeeld, dan dienen de zaalhoezen en bandjes ook te worden ingeleverd.
Inleveren van de tassen kan op:
- vrijdagavond 3 juli tussen 19.00 uur en 20.30 uur.
- dinsdagavond 7 juli tussen 19.00 uur en 20.00 uur.
In principe moeten alle tassen worden ingeleverd. We halen geen tassen uit het hok, de tas moet fysiek worden ingeleverd, anders wordt deze niet gecontroleerd en worden er geen reparaties uitgevoerd of nieuwe items toegevoegd.
We rekenen erop dat we alle tassen terug hebben op na deze 2 avonden. Een team bestaat uit minimaal 11 spelers, dus er is vast op een van beide momenten iemand die de tas kan brengen!
Indien er zaken kapot zijn of missen, horen we dat graag op het moment van inleveren. Vermiste items komen in principe voor rekening van het team, dus zorg ervoor dat alles compleet is!
Met vriendelijke groeten,
Bart en Miranda van Elden